amandamatildawallin.blogg.se

Förlåt för min frånvaro

Publicerad 2017-04-04 20:34:15 i Allmänt,

Livet har varit så otrolig hektiskt de senaste två veckorna men jag tror att det börjar lugna ner sig något. Ledsen att jag varit så frånvarande men jag har inte haft någon energi till att skriva. Har i stort sätt däckat på soffan när jag kommit hem för att sedan släpa mig vidare till träning. 
 
På jobbet har vi avverkat den allsvenska premiären och vi började med en seger vilket såklart var mycket glädjande. Känns roligt att vara igång igen!
 
Idag hade jag stylist och fotograf på plats i min lägenhet. Har tagit foton till försäljningen. Ska bli intressant att se det slutliga resultatet. Det är väl dags snart att lägga ut lägenheten till försäljning. Är så förväntansfull för att se vad lägenheten kan gå iväg för. Jag har trivits bra i Granlo så det känns lite jobbigt att byta lägenhet, lite separationsångest är det väl okej att ha? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela