amandamatildawallin.blogg.se

Kaffe, Olearys och ångest

Publicerad 2017-04-11 21:45:00 i Allmänt,

Tisdag, timmarna på jobbet sprang iväg fort. Haft lite problem med sömnen de senaste dagarna, sovit oroligt och vaknat tidigt. Fördelarna med detta är att jag hann ta en promenad innan jobbet imorse och kunde äta frukost och dricka kaffe med god marginal. 

Kom nyss hem från Olearys. Käkade middag och kollade på matchen (Malmö -GIF) tillsammans med Anton och Erik, vilket var trevligt. Blev såklart jobb samtidigt men det var roligt att ha lite sällskap eftersom jag annars brukar låsa in mig i lägenheten för jobb. 

Ska sätta mig med lite jobb nu, behöver få tankarna på annat. Låter sunt va? Jag borde inte lägga så mycket energi på allt jag känner, men det är liksom oundvikligt. Så fort jag kommer hem så får jag en klump i magen. Jag behöver verkligen komma härifrån. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela