amandamatildawallin.blogg.se

Påskhelg

Publicerad 2017-04-15 08:12:00 i Allmänt,

Jag har aldrig firat påsken särskilt väl, men det är trevligt med några dagars ledighet även fast jag jobbar ett par timmar idag och hela söndagen. 

I torsdags firade vi Fredrik som fyllt 25 år med spelkväll och pizza. Blev en rolig kväll trots smågnabb vid spelet eftersom vi hade en drös med vinnarskallar runt bordet, jag tillhör dessvärre den kategorin haha.
 
Igår hämtade jag upp Elina och så åkte vi och käkade lunch på sushin. Var så längesedan jag träffade henne eftersom hon numera studerar i Linköping. Efter lunchen vart det även en fika på Norra Berget där vi satt och tog ikapp allt som hänt sen senast vi sågs. 
 
Idag ska vi fira Anton som också fyllt 25 år. Han har bjudit in till middag på Udda, vilket är en av mina favoritrestauranger här i stan. Ser fram emot kvällen, men innan dess jobb och träning. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela