amandamatildawallin.blogg.se

Ventilerar

Publicerad 2017-04-20 16:54:00 i Allmänt,

Jag sov rikigt dåligt inatt, vaknade flera gånger och kunde aldrig riktigt somna om. Jag grubblade en hel del igår och jag antar att det satt kvar i huvudet på mig när jag skulle sova. Blev i alla fall en ordentlig frukost eftersom jag inte kunde sova längre än till 05.30.

Ibland lever jag kvar i känslan av att det inte finns någon annan som jag vill släppa in på mitt liv. Han känner mig bättre än många andra och egentligen kanske alldeles för väl. Medvetet eller ej så gör han det så svårt för mig att släppa taget om honom.

I hur många månader har jag inte ältat det här? Jag är så trött på att känna mig ledsen, besviken och arg. Jag har försökt hålla en del inombords för att det inte ska gå ut över mina vänner och min familj och jag blir så frustrerad att jag aldrig tycks kunna släppa honom. Jag gick vidare, det kändes bra. Sedan lyckades han nästla sig in i mitt liv igen och igen...

Imorgon åker jag ner med tjejerna till Stockholm, det ska bli skönt att komma iväg. Kanske kan jag få huvudet på andra tankar och jag ska försöka att bara ha det roligt och lämna problemen bakom mig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela