amandamatildawallin.blogg.se

Frid och fröjd!

Publicerad 2017-02-16 21:58:00 i Allmänt,

Angelica är hemma igen och det firade vi med middag på Udda. Glad att ha henne hemma och nu är allt frid och fröjd. Kaffe på stan och åka runt i bil blir så mycket roligare i hennes sällskap. 

Hann med att svänga förbi frissan igår och toppade håret och framförallt luggen. Var till en ny frisörska, Erika på salong Blanc, hon var riktigt bra och jag kan varmt rekommendera henne. 

Den allsvenska premiären närmar sig med stormsteg och det är mycket som ska göras på jobbet. Jag har så många bollar i luften så jag är rädd att jag ska tappa något längs vägen, men än tror jag att jag har koll på läget. Spelarna befinner sig just nu på läger i Salou och tills dess att de är tillbaka så fokuserar jag på att träffa kunder. 

Imorgon ska jag laga middag med David, Sandra, Victoria och Anders. Ska bli roligt att vara hela gänget igen för det var ett tag sedan och vi har alltid så kul tillsammans. Uppdaterar väl er under morgondagen helt enkelt. Godnatt!


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela