amandamatildawallin.blogg.se

Kliva upp på morgonen!

Publicerad 2017-02-28 07:32:31 i Allmänt,

Jag har aldrig varit en person som sover länge. Jag är förmodlgen alldeles för rastlös för det. Vaknar tidigt på helger med undantag för när jag väl hittar mig ut till krogen, vilket just nu inte är allt för ofta. 
 
Vad jag däremot har fått problem med är att komma upp på vardagar i tid. Jag brukar vilja ta en promenad på morgonen, men jag har varit så trött flera dagar i rad att jag inte tagit mig upp för ens 06.50 vilket i min värld ses som sovmorgon. När klockan ringer vill jag bara sova vidare och får verkligen kämpa mig upp. 

Har testat att gå och lägga mig ännu tidigare utan något positivt resultat. Tänkte att jag hade brist på några näringsämenen i kroppen, men ärligt talat har jag testat att trycka i mig det mesta så som järn, vitaminer osv.  Det är så frustrerande att inte vakna upp pigg. Är det någon mer än jag som har problem och är det någon som har några alternativa lösningar. 

Drog i mig en smoothie i morse oh några extra glas vatten tänkte att det skulle få mig på banan, men jag sitter verkligen och gäspar. Antar att detta kommer att bli en lång dag. 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela