amandamatildawallin.blogg.se

Födelsedagskalas för Viktor

Publicerad 2017-07-02 13:50:19 i Allmänt,

Lever jag idag? Känns inte som det. Natalie hade styrt upp ett jättefint födelesdagsfirande igår för Stenis och det var verkligen superroligt. 
 
Började gårdagen med en brunch hos Kristina som bjöd på pannkakor, jordgubbar och crossianter. Därefter gick vi ner till dagsfesten vid Menageriet.
 
Var senare tvungen att avvika för jobb men slöt upp hos Stenis senare för tårta och födelsedagssång.
 
Vi åt middag på Udda och drog i oss ett skapligt antal shotbrickor, så jag antar att vi alla mår som vi förtjänar idag. Efter Udda så tog vi en vända på Oscar och det är ett under att jag tog mig dit. 
 
Hade som sagt en toppenkväll och hade verkligen roligt. Sällskap som fick mig att skratta hela natten och humöret på topp hela kvällen. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Meg

Publicerad 2017-07-02 14:27:53

Det ser ut och lät som en toppenkväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela