amandamatildawallin.blogg.se

Hemma från Gotland

Publicerad 2017-07-26 23:04:00 i Allmänt,

Då var jag hemma i Sundsvall igen. Resan till Gotland var verkligen toppen. Har haft så roligt med tjejerna, ätit god mat, träffat nya härliga människor och skrattat hysteriskt. 
 
Vi spenderade en dag inne i Visby och resterande spenderades vid Fårösund och Bungenäs vilket jag varmt kan rekommendera. Det är så himla fint där nere vid vattnet och riktigt god mat. Jag vet inte hur många gånger jag berömde kockarna och personalen, men det var verkligen så bra. Bungenäs är rena rama drömstället och jag kunde liksom inte låta bli att fantisera om mitt bröllop där. 
 
Det var mycket folk inne i Visby eftersom det var Stockholmsveckan och jag tyckte faktiskt det var skönt att åka ut till Fårösund istället för att spendera tiden innanför murarna, men som sagt en natt i Visby där vi passade på att dansa på Wisby Strands nattklubb. I Visby bodde vi i ett supergulligt gårdshus utanför murarna och vi hade väl lite problem att hitta dit under natten men det löste ju sig till slut haha. 
 
I Fårösund bodde vi i Agnes rum där vi klämde in ytterligare tre sängar och hade ett riktigt slumberparty. Träffade många härliga personer, men framförallt hade jag roligt med tjejerna. Vi var och badade, fikade, drack vin (självklart prosecco), var på picknick och strosade runt. 
 
Har haft några dagar med alldeles för lite sömn och jag är verkligen helt slut, men imorgon är det dags att ta sig till jobbet igen. Hade lite ångest när jag kom hem till Sundsvall men det är ju bara att kliva på igen. 
 
Har fortfarande massor att berätta, men jag måste försöka sova. Ni kanske får en komplettering till detta inlägg senare men nu är det dags för sömn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela