amandamatildawallin.blogg.se

Så var helgen över

Publicerad 2017-07-16 21:08:33 i Allmänt,

Åkte hem till föräldrarna i fredags och spenderade natten där. Blev bjuden på middag och på kvällen satt vi och spelade kort på altan. Det var skönt att spendera en kväll hos föräldrarna och jag hann med att springa både på fredagkväll och lördagmorgon. 
 
Igår var det GIF-match och jobb som gällde. Det blev vinst med 1-0 och var så skönt att se allas glädje. Kom hem runt sju och lagade lite mat och sedan kom Victoria och Anders och höll mig sällskap. Jag kämpade tappert med ett glas Aperol spritz men lyckades inte ta mer än några munnar, tror visst att det blivit lite för många utgångar på senaste haha. Min lilla Theo blev för övrigt 5 hundår igår och jag kan inte fatta att jag haft honom så länge. Världens finaste hund och vän. 
 
Idag hade jag besök av Angelica. Vi plöjde några avsnitt Criminal minds och surrade. Har haft en lugn söndag i soffan och inte gjort särskilt mycket, bläddrat igenom inredningsmagasin och scrollat på shoppingsidor. Ny arbetsvecka och det känns som om den kommer att gå undan. På fredag åker jag till Gotland med tjejerna vilket ska bli roligt. Det kändes först konstigt att åka till Gotland eftersom jag var där ifjol med Tobias, men jag har bestämt mig för att inte låta det påverka mig. Så jag ser fram emot en rolig resa och träffa nya människor. Vi lyckades även tajma in helgen under Stockholmsveckan så det lär vara packat med folk på Gotland. 
 
Jag ska göra lite kvällsfika nu innan jag hoppar till sängs, måste försöka vända tillbaka dygnet, men uppdaterar er nog något mer under veckan. God natt på er! 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sarah

Publicerad 2017-07-16 22:17:06

Så mysigt att åka hem o hälsa på :)

Svar: Ja väldigt mysigt :)
Amanda Wallin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela