amandamatildawallin.blogg.se

Snabbvisit i Sthlm

Publicerad 2017-07-11 01:08:00 i Allmänt,

Igår packade jag väskan och åkte till Stockholm. Kom rätt sent till Stockholm så vart till att hoppa till sängs ganska direkt. Imorse tog Daniela och Mattias mig till Sthlm Brunch Club för frukost. Verkligen ett ställe jag kan rekommendera, åt en supergod surdegstoast med avokado och pocherat ägg. 
 
Efter frukost gick vi till en park och la oss och sola. Var roligt att träffa dem båda och det var riktigt sommarväder. Som ni vet är jag väldigt förtjust i Stockholm och jag har alltid roligt där oavsett om det är privat eller i jobb. En av anledningarna är såklart att det är så mycket som är nytt, nya ställen att testa och nya saker att prova på. Vi testade i alla fall lunch på Orangeriet som liggger vid Norr Mälarstrand vid vattnet och jag åt en tonfisktartar på tortillabröd och sotad pilgrimsmussla, vilket också var skitgott. 
 
Vid klockan sex begav jag mig till Tele2 Arena för jobb. Mattias mötte upp mig och gjorde mig sällskap under matchen. Den slutade tyvärr med förlust efter en enligt mig felaktig utvisning, men sådan är fotbollen. Vi får ta med oss det som var bra och ladda om för ny match på lördag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela