amandamatildawallin.blogg.se

Tjejkväll

Publicerad 2017-07-06 00:59:00 i Allmänt,

Klockan är alldeles för mycket. Borde sova men jag tänkte ge er en uppdatering istället. 
 
Det är full fart och pyssel i nya lägenheten. Har varit på Birsta tre dagar i rad och hejdlöst bränt pengar på inredning. Föräldrarna är guld värda som åker fram och tillbaka från Matfors för att hjälpa mig med allt från gardiner till uppsättning av lampor osv. 
 
Hade en riktigt mysig kväll med tjejerna idag. Vi åkte ut till Emmas föräldrar och bastade, badade i badtunna och åt mängder av tårta ( jag menar verkligen mängder). Skrattade en massor som vanligt med det här gänget och njöt av kvällssolen som faktiskt lyckades att hitta fram där på kvällskvisten. 
 
Jag har haft några dagar där jag funderat mycket över vad allt gått fort med flytten och det är såklart att mina tankar glider iväg på varför jag flyttade. Beslutet var ju såklart mitt eget, men det är ju ingen hemlighet att jag inte kände att jag kunde bo kvar efter allt som hände med Tobias. Det känns så himla tråkigt att det är en av de största anledningarna och att det behövde bli så. Jag kommer liksom på mig själv att jag fortfarande känner mig sviken. 
 
Men klyschan är sann. Ur allt ont kommer något gott. Nya personer har hittat in i mitt liv. Personer som jag annars kanske inte kommit så nära. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela