amandamatildawallin.blogg.se

Bråda dagar

Publicerad 2017-06-28 16:08:00 i Allmänt,

Ingen vila idag inte. Jag vaknade klockan 06.30 och begav mig därefter på frukost med Emma på Baltic hotell. 
Vi laddade upp men en ordentlig lyxfrukost och jag satt kvar en timme och jobbade. 
 
Hämtade sedan nycklarna till nya lägenheten och har tokstressat fram och tillbaka mellan gamla och nya lägenheten med föräldrarna för att köra över mina grejer. 
 
Så mycket att göra men ska nog lyckas ro allt det där i land. Jag har bortamatch i Krokom idag så nu sitter jag med laget på bussen på väg mot Östersund. Har försökt sova lite, men det helt omöjligt när vi håller på och kör över älgar och när Emma pratar med mig fast jag blundar haha. 
 
Jag har verkligen varit uppe i varv idag men nu får fokus vara på matchen så får jag ta en sak i sänder. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela