amandamatildawallin.blogg.se

Du vänjer dig vid kaoset

Publicerad 2017-06-13 15:30:00 i Allmänt,

Jag älskar verkligen frukost. Finns inget bättre på morgonen än att äta en ordentlig frukost, läsa tidingen (dvs webbupplagan) och bläddra igenom Instagram. Så ser det såklart oftast inte ut eftersom jag stressar hem efter morgonpromenaden, slänger mig i duschen och får rycka med mig något enkelt på väg till jobbet. 
 
Har spenderat tre timmar med Theodor hos veterinären på förmiddagen. Han har haft problem med tassarna och skulle undersökas så de ville söva honom men lillen somnade aldrig och låg vaken under hela besöket. Mitt hjärta värkte, men nu ligger han i alla fall här hemma helt utmattad. 
 
Flyttkartonger, lampskärmar och skor täcker större delen av lägenhetsgolvet. Det känns minst sagt kaotiskt och kanske har jag vant mig vid den känslan. Jag menar det är ju så livet har känts i ett halvår, ett stort kaos som aldrig tar slut. Livet har ju gått vidare och jag hann aldrig stanna upp för att få ordning på allt, men det känns som att jag har tillräckligt med energi att göra det efter flytten. 
 
Ska åka iväg nu för att köpa lite fler flyttkartonger och ikväll har jag fotbollsträning därefter fortsätter flyttstädningen. 
 
 

Kommentarer

Postat av: A M

Publicerad 2017-06-13 16:06:50

Jag älskar också frukost! Jag hade gärna ätit det flera gånger om dagen om jag fick.. :P
Kram <3

Svar: Ja verkligen :) Kram
Amanda Wallin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela