amandamatildawallin.blogg.se

Efter regn kommer solsken

Publicerad 2017-06-26 21:57:00 i Allmänt,

Haft några dagars återhämtning efter midsommar. Spenderat större delen av tiden till att packa flyttkartonger, det tar ärligt talat aldrig slut på grejer i lägenheten. 
 
På onsdag får jag nyckeln till min nya lägenhet då är det dags att börja köra över kartonger för glatta livet. På fredag ska den nya ägaren in i min lägenhet och då ska jag vara utflyttad och klar. 
 
Jag spelar dessutom match i Krokom på onsdag så kommer ha minimalt med tid att flytta över grejer. Det är tur att jag har hela torsdagen på mig. 
 
Har i alla fall paus i flyttandet just nu, kvällsfika och sedan blir jag nog inte uppe länge. Känns så märkligt att sitta mitt i krigszonen bland kartonger, kuddar och porslin. Det ska bli skönt att komma i ordning. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela