amandamatildawallin.blogg.se

Kvällssol

Publicerad 2017-06-13 23:04:00 i Allmänt,

Det var svårare än jag trodde att träffa personer ur hans liv. Kanske för att jag också saknar dem mycket. Jag har inte riktigt stött på någon och hunnit att prata med dem för ens nu. Vara så nära tårarna hela bilvägen till träningen och jag hade velat berättat så mycket mer under vårt korta samtal. Jag är trots allt som hänt jätteglad över att fått träffa dem och jag tycker så himla mycket om dem.  Jag önskar jag hade sagt det tidigare, men det vart så kort och abrupt slut den första vändan och sedan hittade vi ju aldrig tillbaka till varandra. 
 
Efter träningen hämtade jag Theo från lägenhet och tog med mig en filt så satte vi oss vid kullarna här i Granlo. Solen låg på rätt länge och jag tror det var bra att få ut Theo som varit helt förstörd sedan läkarbesöket. Vi fick båda rensa huvudet och imorgon kanske vi båda hämtat oss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela