amandamatildawallin.blogg.se

Kvällstankar

Publicerad 2017-06-06 22:52:00 i Allmänt,

24 dagar kvar sedan flyttar jag från Granlo. Det kanske inte är sådant stort steg eftersom jag endast flyttar 3 km närmre stan och trots allt inte lämnar Sundsvall, men ändå känns det jobbigt att lämna.
 
Jag är säker på att det kommer bli bra för mig och jag vet att jag kommer trivas inne i stan, men jag antar att jag lämnar något som tidigare var min trygghet och där jag en gång föll för kärleken. Jag trivs inte i Granlo längre. Vill helst glömma att jag ens flyttade hit, men det är konstigt hur jobbigt det känns ändå. 
 
Jag har stirrat på flyttkartongerna hela dagen. Funderat på om de magiskt skulle kunna packa sig själv. Så till sist hamnade jag här ute på balkongen. Inte packat ner en enda pryl och med kvällstankar som jag inte kommer någonstans med. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela