amandamatildawallin.blogg.se

Ler igen

Publicerad 2017-06-19 00:35:00 i Allmänt,

Den här helgen har varit så bra på många sätt och vis. Jag har haft roligt, skrattat och varit med personer som verkligen har fått mig glad. I helgen kände jag mig som mig själv igen och det var som om jag äntligen kunde le på riktigt. 
 
I fredags åkte jag, Christoffer och Fredrik ner till Menageriet och satt och pratade. De har båda en rätt bitter jargong men med glimten i ögat och de lyckas alltid få mig till skratt. 
 
På lördag förmiddag spelade jag match i Härnösand som dessvärre slutade med förlust. Det var vår första förlust i serien och jag vart rätt frustrerad och besviken när jag åkte hem. Åkte och hämtade Theo i Matfors och därefter hälsade vi på hos Emil som bjöd på grillat. Vid elva mötte jag upp Emma och vi tog ett glas vin innan vi gick ner på Udda. Hann till och med att dansa inne på Oscars innan jag fick skjuts hem.  
 
Sov bort hela söndagen. Vaknade klockan ett och hade en timme av förtvivlat kaos när jag inte återfann min bilnyckel som sedan hittades i Fredriks bil tack o lov. Därefter vart det pizza med Emma och Bella, men vi lyckades knappt klämma i oss en halva var och jag var så trött så jag hade kunnat somna sittandes i stolen. Var upp till Norra Berget en sväng under kvällen och njöt av utsikten och sällskapet. 
 
Som sagt en rolig helg som jag behövde och det kanske är så att jag snart hittar mig själv igen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela