amandamatildawallin.blogg.se

Smedjan, fika och flytt

Publicerad 2017-06-24 23:04:00 i Allmänt,

Midsommarafton på Smedjan var trevligt. Bra arrangerat som vanligt av festkommittén som lyckas få ihop 100 pers mitt ute i Lucksta. Lekar, trubadur, trevligt sällskap, dryck och god mat. 
 
Jag var dock hemma tidigt då huvudet inte riktigt ville samarbeta med mig. Jag vet inte om jag börjar bli
stressad över alla känslor kring flytten. Det har känts så himla bra de senaste dagarna, men det är också skrämmande att lämna så mycket bakom sig.  
 
Jag var i alla fall pigg imorse och tog mig ut i regnet för en fika med Mattias. Kaffe var nog precis det vi båda behövde och det var roligt att träffa honom som vanligt.
 
Skulle egentligen ut till Skatan med tjejerna ikväll men efter att spöregnet tog fart bestämde vi att blåsa av och det till min stora glädje då jag bara velat krypa ner i sängen för att se film. 
 
Flyttkartongerna håller på att ta över min lägenhet. Jag packade ner en stor hög med klänningar idag och garderoben står nästan och ekar tom. Jag ska fortsätta packa lite kläder ikväll och låta någon film rulla på tv:n. Det dåliga vädret har verkligen inte gjort mig något idag. Det har varit mysigt att ha balkongdörren öppen och lyssna på  regnet utanför. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela