amandamatildawallin.blogg.se

Theo min Theo

Publicerad 2017-06-10 22:27:45 i Allmänt,

Theo min lilla hund ska spendera en vecka i stan med mig och det ska bli så mysigt att få lite sovsällskap. Han är så sjukt yschig men älskar honom för det. 
 
Igår var jag ute nyktert med Emma och Agnes. Vi var hos mig innan och kikade på fotboll och de drack några glas vin därefter åkte vi ner på Rå. 
 
Idag har jag myst på med Theo, strosat runt i Granlo trots duggregnet. Klockan sex åkte jag in till Udda och åt middag med Sara och Olivia. Åt sådan god mat och sällskapet var verkligen toppen. 
 
Imorgon blir det långpromenad och träning, sedan är jag ju ledig i en vecka. Kommer säkert blir rastlös av att packa flyttkartonger och rensa ut garderoben, våndas redan. 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-06-11 19:33:25

Vad vacker du är Amanda !!!

Svar: Tack du snälla.
Amanda Wallin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela