amandamatildawallin.blogg.se

Tur och retur Sundsvall-Östersund

Publicerad 2017-06-04 21:49:00 i Allmänt,

Så gick Norrlandsderbyt av stapeln i Östersund och dessvärre en ytterligare förlust för grabbarna våra. Jag  hoppas att man kan hitta lite ny energi under uppehållet och att det vill ge med sig då. Våra supportrar hade smällt på med ett stort tifo, vilket alltid är roligt. Det gör så mycket för inramningen av matchen.

Det vart en rätt lång dag med jobb då jag hade lite datorhaveri längs vägen och jag tror att jag lämnade Jämtkraft Arena vid åtta tiden. Jag hade velat lite fram och tillbaka hurvida jag skulle stanna i Östersund eller inte, men blev kvar och checkade in på Scandic. Hade huvudvärk när jag kom fram till hotellet och ville verkligen bara ta det lugnt men visade sig vara helt fel hotell för det.
 
Tog lite sovmorgon imorse och fick en ordentlig hotellfrukost. Fick sällskap vid elva och så tog vi en promenad längs vattnet. Jag gillar ju som sagt storstäder, men jag skulle nog kunna tänka mig att bo i Östersund i framtiden, nära till fjällen och rätt mysigt. Vi har hälsat på Daniela två år i rad under sommaren när hon är hemma i Östersund och jag tänkte försöka ta en sväng till nu i sommar. 

Kom tillbaka till Sundsvall runt halv två och bilfärden gick över förväntan snabbt. Är inte särskilt förtjust att åka längre sträckor även om det nu inte är särskilt långt mellan Östersund och Sundsvall, men mitt tålamod är fruktansvärt dåligt. 

Måndag imorgon och ny vecka. Jag har ett relativt späckat schema och mycket att beta av, men en sak i taget. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela