amandamatildawallin.blogg.se

Snart helg igen

Publicerad 2017-06-01 21:45:00 i Allmänt,

Det känns som om veckan har gått fort trots allt. Jag har kännt mig rätt lugn och  har kunnat fokusera på träning och jobb. Mina tankar har såklart slingrat sig iväg emellanåt och det är inte lätt att hålla dem i schack, men det har åtminstine varit skönt att inte behöva se honom. Flytten kommer säkert underlätta det mesta för mig. 

Jag har tagit mig upp tidigt varje morgon för promenad, ätit frukost i lugn och ro och spenderat mina kvällar med att börja packa ihop lite flyttkartonger, lagat mat och tränat. Jag ser fram emot morgondagen och helgen, det händer en hel del och jag ska bland annat ta en tripp till Östersund för jobb, kommer eventuellt stanna över helgen, men har inte bestämt mig så långt ännu. Jag tänker att jag får ta det som det kommer. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela