amandamatildawallin.blogg.se

24 timmar fotboll

Publicerad 2017-03-19 19:06:00 i Allmänt,

Som rubriken lyder så är det så det känns emellanåt. Eftersom jag arbetar i en fotbollsklubb och spelar fotboll så blir det just mycket av den varan och ska jag sammanfatta helgen så är det väl just så det har sett ut. Fotboll och matcher som har avlöst varandra.

GIF Sundsvalls U17 lag tog sid vidare till semifinal i Svenska Cupen nu under eftremiddagen jag var förbi för lite jobb och dessförinnan kikade jag ju på min egna match. Hade tänkt kolla finalerna i Värme cupen men det vart lite svårt att vara på olika ställen samtidigt. 

Jag längtar tills nästa helg då jag förmodligen gör premiär i matchsammanhang den här säsongen. Ska se hur det känns till veckan men är förväntasnfull behöver verkligen få matchtempo och bli vän med bollen. utomhusträningarna börjar till veckan så det är dags att jag letar fram pannband och vantar. 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela