amandamatildawallin.blogg.se

Blir stressad av att ta det lugnt!

Publicerad 2017-03-18 19:00:02 i Allmänt,

Fortsatt dålig leverans av blogginlägg, men det är en hektiskt period i livet. Mycket i jobbet och försöker dessutom att hitta tillbaka till träningsformen så mycket av min tid går bort till annat. 

Idag var första dagen denna vecka som jag faktiskt kunde andas ut något och ta "sovmorgon". Sovmorgon i mitt fall är halv åtta nuförtiden. Klev upp åt frukost tog mig igenom ett löppass där kroppen strejkade varje meter. Blev sedan upphämtad av Emma och så åkte vi och kikade på fotboll tillsammans med några av tjejerna i laget. Därefter hem och lite jobb mot eftermiddagen. 

Jag har nog suttit i en timme och funderat på vad jag ska göra ikväll. Är verkligen för trött att hitta på något men blir så rastlös också när jag inte gör något. Låter sjukt, men blir alltså stressad av att ta det lugnt. Jag vet inte om det är för att allt annat brukar flyta på och att dagarna är fullspäckade. 

Vilket som tror jag att det får bli en promenad. Sedan får vi se om jag är lugnare i sinnet så eller om jag trots allt ska möta upp Angelica och Anna som skulle ut och glida en vända på stan. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela