amandamatildawallin.blogg.se

Ibland läker såren sakta

Publicerad 2017-03-09 22:44:00 i Allmänt,

Det var någon som frågade mig hur allt har gått sedan jag och Tobias bröt. Jag tror att svaret är att jag har gått vidare, men det betyder inte att jag inte tänker på honom eller det som varit. Jag har dessutom varit så upptagen i annat så jag har liksom inte tillåtit mig att känna särskilt mycket. Rätt eller fel, jag vet inte.

Jag saknar honom till och från. Jag saknar honom när jag tänker på allt roligt vi gjort och de stunder han fick mig att skratta och det är långt ifrån enkelt att lägga allt bakom sig, men någonstans längs vägen accepterade jag att vi inte kunde vara tillsammans. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela