amandamatildawallin.blogg.se

Kläder,skor och smink

Publicerad 2017-03-25 10:45:34 i Allmänt,

Intresserad av kläder och skor har jag alltid varit, men jag jag plöjer inte tonvis med magasin för att hålla mig uppdaterad kring de senaste modetrenderna. Jag köper det jag tycker är fint och det jag känner för. Genom åren har jag haft olika stilar och det är rätt roligt att tänka tillbaka på det. Ett tag var det sportiga kläder som gällde och därefter blev det klackar och klänning, med med åren tror jag att jag gått mot en mer klassisk stil.  
 
Igår kände jag dock att det var dags för någoting nytt. Hittar knappt några rosa plagg i min garderob längre, men så sprang jag genom HM i stan och hittade massor av rosa plagg, varav två fick följa med hem. Snart ser ni mig i massa rosa gulliga ting med volang... livskris?

Fick även med med mig lite nytt smink hem. Till skillnad från kläder och skor är jag fruktansvärt ointresserad av smink. Jag använder inte mer än fem produkter dagligen och tro mig mina sminkrutiner går fruktansvärt fort. 

Idag är det alltså comback för mig i matchsammanhang, vilket jag ser fram emot. Sedan ska jag umgås med några av mina tidigare lagkarater från tiden då jag spelade i Matfors. Tror att det blir en vända på stan med drinkar. Hinner kanske ge er en update efter matchen, annars hörs vi imorgon. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela