amandamatildawallin.blogg.se

Lugn söndag

Publicerad 2017-03-26 13:29:54 i Allmänt,

Vi vann matchen igår med 3-0 och jag fick sätta en kasse trots ordentligt tunga ben. Tanken var att jag skulle mjukstarta och endast spela en halvlek, men vi fick två avhopp tätt inpå matchen och saknade spelare så det blev till att spela hela 90 minuter. Fick verkligen bita ihop i slutet av matchen för att ens få benen att röra sig framåt. Det var skönt att få komma igång och nu är det bara att hålla i matchandet så jag kommer tillbaka i tempo. 

Efter matchen blev det  jobb och direkt vidare till Kicki för att möta upp tjejerna. Vi tittade på fotboll, åt pizza och pratade gamla minnen. Tanken var ju som sagt att vi skulle gå ut, men det var bara Kicki och Evelina som orkade hålla i och jag avståd helt alkohol och körde bil istället. Jag är så sällan sugen att gå ut nuförtiden och det är så skönt att vakna upp pigg och utvilad.

Jag har tagit det lugnt idag, varit iväg till Citygross och handlat så nu är kylskåpet välfyllt igen. Jag älskar att handla på Citygross finns så mycket mer roliga saker att titta på och jag hittade ett jättfint porslin på rea som fick följa med hem, ska visa er vid ett senare tillfälle. 

 

Kommentarer

Postat av: Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg

Publicerad 2017-03-26 14:23:30

Hoppas du får en fin söndag❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela