amandamatildawallin.blogg.se

Välbehövlig tjejkväll!

Publicerad 2017-03-24 20:37:35 i Allmänt,

Nyss hemkommen från tjejkväll med Angelica och Anna. Det var ett tag sedan jag hängde med dem båda så det var verkligen på tiden. Det blev middag på Vezzo och därefter biomys. Vi såg Skönheten och odjuret och jag tror att jag skrattade mig genom större delen av filmen då den kändes alldeles för påklistrad. Jag hade i alla fall väldigt roligt sällskap så det tar jag vara på. 

Jag ska faktiskt ta och hoppa till sängs redan nu. De intesiva dagarna på jobbet tar ut sin rätt på helgerna och imorgon ska jag dessutom spela match så ska fylla på med lite extra energi. Vi hörs imorgon vänner. 

 

Kommentarer

Postat av: JUNITJEJ

Publicerad 2017-03-24 20:52:56

Så gott det ser ut!

Postat av: Caroline

Publicerad 2017-03-24 23:21:01

Så gott och mysigt. :)

Svar: Verkligen :)
Amanda Wallin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela