amandamatildawallin.blogg.se

Du bröt mitt förtroende

Publicerad 2017-05-21 17:30:00 i Allmänt,

Jag var ledsen, jag var besviken, jag var arg. Nu är jag tom.

Det gör ont när en person som du bryr dig om sviker dig. Det gör ondare när den sviker dig flera gånger. Hur många gånger har jag förlåtit, hoppats och trott att det skulle gå att vara vänner.

Alla gör vi val, ibland gör vi fel. Men nu gick han för långt och tog ett val jag aldrig kommer förlåta honom för. Jag trodde bättre än att han skulle såra mig som han gjort.

Det som gör mig mest ledsen är att hans val visar hur lite han brydde sig om mig. För annars hade han aldrig ens funderat över att ta det beslutet han gjorde.

Men han kan inte få det ogjort och det finns inga ursäkter som rättfärdigar det beslutet. Vi avslutar inte som vänner, han bröt mitt förtroende. Jag trodde så mycket bättre om honom och jag vet att jag förtjänar bättre än såhär. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela