amandamatildawallin.blogg.se

Långhelg

Publicerad 2017-05-28 20:09:00 i Allmänt,

Det har varit skönt med några extra dagars ledighet. Jag har hunnit med rätt så mycket och försökt lägga mina känslor åt sidan. Jag har varit med vänner och tagit tid för det jag velat göra. 

I torsdags spelade vi match och tog hem ytterligare en seger då vi vann mot Ope med 2-0. Nästa match är nu på fredag även den hemma vilket är skönt. 
 
I fredags var jag ute och promenerade med Susanne. Vi gick längs ån till Selångerkyrka, vilket är en av mina favoritrutter här i Granlo. Vi hann även springa in på Evonella där jag köpte med mig lite nya blommor hem. Kvällen blev lugn, jag jobbade ett par timmar, köpte med mig mat hem och slog på en film. 

Gårdagen vart istället fartfylld. Var över till Sandra för att hjälpa henne med en håruppsättning inför bröllop. Därefter var jag iväg på träning och direkt hem för jobb. Hämtade Agnes runt sex och så åkte vi hem till mig och gjorde oss klar och förberedde lite snittar och tilltugg. Vid åtta kom de övriga tjejerna ur laget för en lättare "lagfest". Jag var inte ute särskilt länge på krogen, jag landade på Rå ett tag innan jag bestämde mig för att åka tillbaka hem. 

Vi vaknade någorlunda i tid i morse och lämnade lägenheten runt elva. Åkte sedan ut till föräldrarna för att fira mamma på morsdag. Hann med att tvätta lite kläder, tvätta bilen och få några timmars sol. Helgen har varit bra och jag tror att veckan kommer kännas enklare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela