amandamatildawallin.blogg.se

Jag hoppas det var värt det!

Publicerad 2017-05-22 13:11:00 i Allmänt,

Ju mer jag tänker på det ju mer besviken blir jag på honom.
Han tycker alltså inte jag var värd mer än att såra mig som han gör. 

Han säger att han bryr sig, men vem skulle då göra det valet han gjorde. Du kan omöjligt brytt dig eftersom du så enkelt tar ett beslut som du själv vet är fel.

Och nej du hade inga skyldigheter mot mig, men lova mig då inte saker du inte kan hålla. Du behövde aldrig ljuga mig rakt upp i ansiktet och att du ens ha samvete att höra av dig till mig därefter. Du hade kunnat gå med vem som helst utan att såra mig som du gör.  

Allt vi haft känns som en lögn. Jag kommer aldrig kunna se tillbaka på något vi gjort med glädje för allt känns så himla falskt. Jag är så oerhört ledsen och besviken på dig. 

Jag hoppas det var värt det. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela