amandamatildawallin.blogg.se

Återhämtning

Publicerad 2017-11-05 01:09:35 i Allmänt,

Det känns som jag har brottas så länge med mina känslor.  Försökt att intala mig själv att jag är kär i kärleken och det som var aldrig var på riktigt. För annars skulle vi väl inte stå där vi står idag. Det är som vi aldrig existerat i varandras liv och det borde jag väl vara glad över, men ändå saknar jag honom fortfarande. Det går inte att förklara riktigt vad jag känner. Fortfarande besvikelse. Jag undrar om du glädjer dig åt att jag har svårt att släppa taget och låta andra kliva in i mitt liv? 
 
Den här helgen behövde jag verkligen. Har inte känt mig så pigg och har behövt ladda upp med energi. Tanken var egentligen att jag skulle åka på Lisas Halloweenfest men en hektisk jobbvecka och en förkylning satte stopp för det. Stannade hemma istället och har läst böcker, druckit te och lagat mat. Jag tror att det var precis det jag behövde. Ibland tror jag att jag inte riktigt lyssnar på vad kroppen säger. Jag låter ofta jobbet och träningen springa iväg och jag ser ofta till att jag inte har "ledig tid". Jag måste verkligen se till att lyssna mer på kroppen och huvudet så jag hinner återhämta mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela