amandamatildawallin.blogg.se

Hur fort har inte veckan gått

Publicerad 2017-11-16 17:44:00 i Allmänt,

Jag var helt klart inte pigg imorse. Kom ändå hem runt elva igår efter after work och hoppade i sängs direkt, men det har ju varit några intensiva dagar både på jobbet och privat. 
 
Jag, Cevin och Max var på APA igår. Innan dess var vi en vända hos Cevin. Käkade en carpaccio och grabbarna burgare. Fasen vad mitt jobb hade varit mycket tråkigare utan dem! 
 
Idag har det varit jobb med banderoller, hemsidan och intervju/foto med timrå-herrarna. Vi ska testa och köra lite native så får vi se om det kan ge någon effekt. Var även och lunchade med Erika mellan allt jobb, det var länge sedan jag träffade henne så det var trevligt.
 
Ikväll ska jag iväg på lite padel och därefter måste jag städa upp lägenheten min. Daniela kommer ju på besök imorgon. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela