amandamatildawallin.blogg.se

Julpyssel i Högsjö

Publicerad 2017-11-19 21:48:12 i Allmänt,

Så nu kommer dagens uppdatering. Efter frukost så åkte vi ut till Suss för att komma överfund med dagens planer. Vi bestämde oss för att åka till Lisa och göra kransar och äta våfflor. Vi pölsade omkring i snön och plockade in granris och hade pysselstund i köket. Hade lika gärna kunnat vara ett avsnitt med Ernst. Var rätt frusen när vi kom in så det var verklig perfekt med varm glögg. Efter pysslandet blev det våffelunch och sedan satt vi bara och pratade av oss.
 
Kände mig sjukt seg mot eftermiddagen. Min astma har verkligen blivit dålig. Hostar om vartannat och är snorig som bara den. Tror att jag har en förkylning som gör astman värre. Skulle egentligen träffa Victoria, Sandra, David och Anders ikväll men kände att jag var helt dåsig så fick ställa in. Vill verkligen bli bättre NU! 
 
Tänk att det blev vinter över en kväll. Jag tycker faktiskt om vintern när man kan åka skidor och ta vinterpromenaden då det knastrar under fötterna. Är dock inte särskilt förberedd för det plötsliga vintervädret. Har alla vinterkläder och skor i Matfors så det är väl dags att hämta hem allt. 
 
Nu är det dags för en ny vecka. Försöker ladda upp en gnutta energi trots hostan. Har ett fullspäckat arbetsschema så skulle verkligen vara lycklig om jag fick vara någorlunda pigg imorgon. 
Ne dags att hoppa till sängs. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela