amandamatildawallin.blogg.se

Gråskala

Publicerad 2017-10-23 20:51:23 i Allmänt,

Måndag. Drog på mig en förkylning över natten och vaknade med snuva och rinnande ögon. Hoppas den går över illa kvickt. 
 
Efter jobbet hämtade föräldrarna upp mig och vi åkte till Birsta för att inhandla färg och murbruk. Ska försöka bli klar med stenmuren nu på lördag. Passade även på att kika på färg till köksluckorna. Tänker mig någon form av grå nyans. Har dock inte riktigt hittat den rätta färgen ännu. Tog hem en drös av färgprover så får väl se om jag kan tippa åt något håll. 
 
Unnade mig lite onyttigheter, men till veckan är det stopp med det och då är det dags att steppa upp träningen igen. Kan väl inte påstå att jag är särskilt laddad, men är väl bara att ta tag i det hela. Har fått tillräckligt med uppehåll nu och saknar ändå gymmet. Mycket är ännu oklart inför nästa år när det gäller fotbollen, men vill absolut inte tappa formen helt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela