amandamatildawallin.blogg.se

Sover jag ens?

Publicerad 2017-10-25 07:13:16 i Allmänt,

Vaknar minst 5-6 gånger om nätterna, kollar klockan och känner mig orolig. Det känns knappt som om jag sover. Sover ytligt och vaknar av det minsta lilla. Ska väl sägas att min andning fortfarande inte är särskilt bra så det påverkar förmodligen sömnen också, men skulle verkligen behöva få sova ordentligt.
 
Var uppe och promenerade vid sex. Rensade huvudet på lite funderingar, inhandlade frukostkompletteringar och hann till och med att gå och förlänga mitt gymkort. Får väl se hur pigg jag är senare, har padelmatch ikväll och måste därefter hoppa i sängs direkt. 
 

Kommentarer

Postat av: lars

Publicerad 2017-10-25 12:15:48

Vad har du för andningsproblem? Mina lungor skadades allvarlig förra hösten men det är mycket bättre nu. jag har en typ av CPAC-maskin på natten. Lite bökigt men jag sover grymt bra. För ett år sedan sov jag mycket oroligt, men nu en dröm

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela