amandamatildawallin.blogg.se

Vem blev flippermästare?

Publicerad 2017-10-18 00:13:00 i Allmänt,

Nyss hemkommen från after work med kollegorna. Ska hoppa i säng på en gång men måste ändå berätta om kvällens tillställning. Vi åkte iväg och käkade tillsammans på Menageriet och därefter spelade vi flipperspel. Hade verkligen noll koll på att det fanns en lokal full med dessa spel här i Sundsvall och det är verkligen inte varje dag man spelar flipperspel om ens någonsinn. 
 
Vi hade i alla fall en flipper-turnering och jag landade på en tragisk andra plats efter att blivit slagen av Daniel i finalen. Ni som känner mig vet ju hur illa min vinnarinstinkt är haha. Trots den sura andraplatsen hade jag sjukt roligt och det är ju svårt att inte trivas i grabbarnas sällskap. I fotbollsbranschen var det väldigt mycket herrar och bilbranschen är densamma, men trivs också väldigt bra att ha det så. Det är raka puckar och ofta väldigt odramatiskt, vilket är väldigt skönt. 

Jag är ju fortfarande rätt ny på jobbet och det var trevligt att kunna sitta ned och prata annat än jobb med samtliga. Hade bestämt mig rätt tidigt för att det inte skulle bli något drickandes för mig ikväll. Jag vet inte om jag nämnt det, men dricker i regel bara om jag ska ut. Tycker verkligen inte att det är så gott att jag kan sitta hemma och njuta av ett glas. Finns självklart tillfällen när jag tummar på detta men för det mesta är jag rätt skötsam. Så förhoppningsvis är jag inte så seg imorgon, minus de timmar sömn jag går miste om. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela