amandamatildawallin.blogg.se

Zombie

Publicerad 2017-10-19 22:08:00 i Allmänt,

Kom i säng alldels för sent igår. Hade seriematch i padeln med Emma. Därefter åkte jag hem och blev tvungen att sätta mig med jobb. Tiden rann iväg och jag gick och la mig vid ett. Två dagar i rad med lite sömn är inte någon hit. 
 
Var mer eller mindre förstörd idag på jobbet och hade mycket att göra, ingen drömkombination. Skrämde slag på mig själv när jag tittade mig i spegeln då mitt ena öga var blodsprängt. Skulle nog behöva sova ut ordentligt. Känns som om jag är en vandrande zombie. 
 
Efter jobbet var jag tvungen att åka hem och sova middag innan jag hämtade upp Emma. En tur till Birsta för att fixa lite småsaker inför lagfesten på lördag. Har både lagfest och bröllopsfest att gå på så det blir en fullspäckad lördag. 
 
Har tjatat om det här ”receptet” tidigare, men det är ju så bra så vill att alla testar. Nyttigare variant av glass. Skär banan i bitar och frys, mixra med mixerstav och tillsätt vaniljpulver och valfri smaksättare så som jordgubbar, kakao eller mango. Du mixrar alltså ner det med sen är det färdigt att äta. Super gott, nyttigare än vanlig glass och enkelt att göra. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela