amandamatildawallin.blogg.se

Helgen

Publicerad 2017-09-03 21:48:30 i Allmänt,

Haft en jättebra helg. Hade fotbollsmatch på lördag förmiddag mot mitt gamla lag Alnö. Segern satt långt inne,men vi kunde tillsist vinna med 1-0 och vann således derbyt. Efter matchen åkte jag hem till lägenheten och började preppa för middag. 
 
Vid sjutiden hade mina middagsgäster dykt upp. Hade en supertrevlig middag med Natalie, Stenis, Chrille och Cevin därefter begav vi oss vidare till Qbar för att se Joakim Gissberg spela. Verkligen jättemysigt och underhållande att se honom. Hann en vända på Udda och Oscar innan det var dags att bege sig hem. 
 
Idag hade jag och Theo Emil på besök och tog igen vad som hänt i livet, vi unnade oss skräpmat och kikade tv. Sedan har jag inte gjort så mycket mer. Varit så trött hela dagen så måste försöka komma i sängs i tid ikväll. Vilket som så var helgen rolig och välbehövlig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela