amandamatildawallin.blogg.se

Nytt kontor

Publicerad 2017-09-26 23:47:00 i Allmänt,

Jag kommer att spendera några dagar hos Kingmary nu under de kommande veckorna och kommer sitta en del i deras kontor på Trädgårdsgatan. Kingmary är vår webb-byrå och eftersom jag jobbar kring lanseringen av den nya webben så är det tacksamt att kunna sitta hos dem. Vi diskuterade en del kring funktioner på webben och jag slås hela tiden av vad sjukt mycket nya program och verktyg det hela tiden släpps. Det är så otroligt viktigt att hänga med i utvecklingen. Det finns så många möjligheter i och med den digitala utvecklingen och jag anser att det är förödande av företag att inte satsa på digitala plattformar. 
 
Dagen gick så otroligt snabbt. Kom hem och var helt slut, vart tvungen att sova innan jag ens kunde förmå mig själv att ordna middag. Emma kom förbi på kvällen och vi drack te och pratade av oss. Mycket välbehövligt. Jag tror vi drog av några timmar med livets alla frågor. Sådana frågor som jag ofta funderar över och jag ska dela med mig lite längre fram av dessa funderingar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela