amandamatildawallin.blogg.se

Om det ändå var så enkelt

Publicerad 2017-09-25 00:44:28 i Allmänt,

Jag borde sova. Kommer vara så trött imorgon. Har druckit kaffe alldeles för sent. Helgen var lugn. Det blev vinst mot Krokom på lördagen, men mådde verkligen kasst efter matchen och åkte hem och däckade i soffan. Plöjde igenom några avsnitt av Prison Break halvsovandes och hade verkligen ingen energi att gör annat. 
 
Vaknade imorse och hade ont i kroppen men piggnade till mot kvällen. Gjorde bananpankakor till lunch och på kvällen var jag och käkade på Olearys med Erik, Lars, Filip och Juho .Vi kikade GIF-matchen och hejade på de andra grabbarna i laget men från tv-plats. 
 
Det kanske är bra att vara själv så länge jag fortfarande inte kan släppa allt. Jag vet åtminstone vad jag borde känna, men vet inte ens om jag tillåter mig själv att göra det. Jag borde släppt det för längesedan men jag är fortfarande arg och besviken. Efter så lång tid så förstår jag inte varför jag inte bara låter det passera. Det är så mycket osagt, men det finns inte heller något att säga som skulle göra skillnad. 
 
Hade varit praktiskt att kunna styra känslorna helt och hållet, det hade varit så mycket enklare. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela