amandamatildawallin.blogg.se

Babyshower för lilla Wilma

Publicerad 2018-04-21 23:45:06 i Allmänt,

Uppe med tuppen idag för att färdigställa alla förberedelser inför den överraskningsfesten (babyshower) vi hade planerat för att fira att lilla Wilma kommit till världen. 
 
Det var så roligt att se Sandras utspel när vänner och familj stod och trängdes där i hallen och hon ovetandes strosade in och blev livsrädd. Skrattar fortfarande. 
 
Kändes som en lyckad tillställlning. Vi hade bakat och bunkrat upp med diverse tilltugg och mat så tror inte att någon gick särskilt hungrig därifrån. Vi var ett gäng som stannade kvar tills kvällen åkte och köpte med oss lite hämtmat och tog det lugnt. 
 
Jag är verkligen trött men det slår ju aldrig fel att när jag väl lägger mig till sängs så får jag ingen ro. Så lustigt hur huvudet inte vill samarbeta. 
 
Imorgon ska jag ut på ett fotojobb innan det blir seriespel i padeln och därefter hoppa in och köra lite GIF-jobb. Hade sett framför mig en rätt lugn helg men jag är ju bra på att fylla på med aktiviteter. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela