amandamatildawallin.blogg.se

Där var helgen slut

Publicerad 2018-04-22 23:10:00 i Allmänt,

Då var det dags att hoppa till sängs för att orka med kommande vecka. Helgen sprang iväg som vanligt. Har haft en fullspäckad helg men ändå känns det som om jag inte riktigt gjort något. 
 
Idag vart det åtminstone lite mer sömn innan jag begav mig ut på dagens upptåg. Lite fix med lägenhet och därefter fotning på Leva och Bo mässan. Ni får ett axplock av bilder nedan.  Padelmatch 13.00 och sen bilrace hem till Matfors för lite GIF-jobb. Mamma och pappa bjöd på middag och så tillbaka till stan för fotbollsträning. 
 
Jag är rätt säker på att jag inte kommer somna i tid även fast jag lägger mig. Känner mig rastlös och orolig. Vet inte riktigt varför. Hoppas dock att jag har fel. Men får väl lyssna på lite musik så kanske jag får någon ro. 
 
Lyssnar på rätt mixad musik efter humör. Fastnar ofta för låtar som jag kan relatera till. Här kommer tre av mina mest spelade låtar just nu: 
- Lakan/Newkid
- Scared to be lonely (acoustic version)/Martin Garrix, Dua Lipa
- Stan e mörk/Hov1 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela