amandamatildawallin.blogg.se

Jag vet bättre

Publicerad 2018-04-18 00:18:22 i Allmänt,

1,5 vecka kvar innan jag och Emma åker till Åre. Behöver verkligen komma iväg och få huvudet på annat. Jag mattar ut mig själv med allt jag känt den senaste tiden. Jag vet ju egentligen bättre än att fastna i det här. 
 
Tillbaka till bättre vanor. Jag och Natalie har tagit upp morgonpromenaderna. Det är fruktansvärt tidigt och jag sover forfarande dåligt så jag har fått kämpa mig upp på morgonen men det är verkligen skönt att komma upp i tid och röra sig. 
 
Jag har känt mig förvirrad över rätt mycket på senaste tiden men jag inser väl också att det bara är jag själv som kan göra något åt det. Det är dags att ägna mig själv mer tid. 
 

Kommentarer

Postat av: Angelica Wåhlin

Publicerad 2018-04-18 18:56:11

Åh, jag har så svårt att komma upp tidigt, men håller med om att det är uppfriskande med promenader när man väl masat sig upp :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela