amandamatildawallin.blogg.se

Påskledigt

Publicerad 2018-04-02 02:07:26 i Allmänt,

Påsken kom som sagt lägligt eftersom jag känt mig energilös och matt. Har varit så glad över att spendera tid med familj och vänner utan stress.  Dock rädd att jag dragit på mig nå skit i kroppen då jag varit helt slut dessa dagar trots ledighet. Brukar ju kunna bli så när allt går i ett kör och du äntligen kan koppla av då bryter det ut istället. 
 
Igår käkade jag och Angelica middag på PingPong innan vi åkte ut på hockeyn i Timrå. Därefter körde vi tjejförfest hos mig innan vi landade på krogen. En bra dag och kväll, var relativt städad och pikade som tur var hemma hos mig själv i gott sällskap. 
 
Idag tog jag sovmorgon. Har lagat mat, handlat och tagit mig igenom ytterligare ett par avsnitt av Suits. Spontant vart det en vända på bion. Har velat se Red Sparrow ett tag och vart överlycklig när Emma erbjöd sig vara sällskap. Filmen var verkligen jättebra. Brutal, men bra. Både jag och Emma var mer eller mindre i chock över alla detaljer. Ja ni måste helt enkelt se den för er själv. 
 
Imorgon ska jag smygstarta jobbandet, träna och sedan blir det såklart GIF-premiär live och därefter hockeyn på tv. Ska göra det bästa av sista dagen av påskfirandet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela