amandamatildawallin.blogg.se

Rubrik saknas...

Publicerad 2018-04-15 22:20:00 i Allmänt,

Samma ångest som ligger och gnager. Hade skjutit undan den skapligt, men jag gav efter mot kvällskvisten och så var tankarna igång i ett virrvarr. Vad borde jag göra, vad är rätt vad är fel... 
 
Kikade GIF-Malmö i fredags och lagade lite mat. Försökte därefter se en film med Cevin och Christoffer men slutade med att jag sov igenom större delen av filmen. 
 
Åkte hem till Matfors och till föräldrarna under lördagen. Mådde sådär konstigt igen när jag i praktiskt taget sover mig igenom dagen. Det är som om att huvudet lägger av helt. Jag blir så trött så jag inte kan hålla mig vaken alls. Var tvungen att sova tre gånger under dagen och är säker på att det inte är särskilt bra. 
 
Idag hade jag tidig träning med laget, fyspass på Sports gym. Var skönt att ha träningen gjord på morgonen. Hämtade upp Emma senare på dagen och åkte upp till Norra Berget och åt en våffla och drack kaffe i solen. Cevin, Chrille och Linkan gjorde oss sällskap ett tag och det var verkligen skönt att komma ut i solen. 
 
Till veckan är det rätt mycket att stå i, hoppas att min trötthet ger med sig. Annars kommer det bli en fight att ta sig genom allt. Vi får väl se om jag kan reda ut ett och annat också så jag slipper trötta ut mitt taskiga huvud. 
 

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2018-04-18 14:46:18

Träffas du och cevin? 😍

Svar: Nej jag och Cevin träffas inte på det sättet, men han är en av mina bättre killkompisar och vi umgås en hel del :)
Amanda Wallin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela