amandamatildawallin.blogg.se

Tar oss genom torsdagen

Publicerad 2018-08-22 23:38:14 i Allmänt,

Det har varit ett par påfrestande dagar. Mitt huvud har varit rörigt. Jag funderar så mycket så jag skapar problem som egentligen inte existerar. Har inte sovit särskilt mycket i natt heller så antar att den här dagen kan bli ansträngd. 

Jag ser i alla fall fram emot helgen. En helg som också innebär löning. Har en massa saker jag vill köpa bland annat vill jag göra något åt hallen. Har ju funderat på att byta golv därute men just det får vänta ett tag. Som ni ser på bilden nedan är det rätt avskalat där ute i hallen och det känns som om det behövs ett litet lyft. Exakt vad vet jag inte ännu. 

Sedan blir det första köpet ett nagellack som jag avgudar. Min signturfärg har ju blivit vit och har en solklar favorit, alpine snow från OPI. Bra täckande färg och lacket håller länge. 

Men nu är vi ju inte riktigt på helg ännu utan det är trots allt bara torsdag. Den här dagen är rätt späckad och likaså är fredagen. I alla fall ska jag försöka hitta mig ut till golfbanan idag för att träna lite med drivern och innnan dess hittar ni mig på padeln. 
(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela