amandamatildawallin.blogg.se

Tillbaka till livet

Publicerad 2018-08-22 06:58:38 i Allmänt,

Har haft ett långt uppehåll från skrivandet här. Har haft så mycket annat att fokusera på och inte riktigt saknat det för ens nu. 

Det har hänt så mycket sen senast men jag tror det får vara osagt. Ni får lite bilder istället på vad jag haft för mig.

Egentligen tycker jag om hösten men det har känts  jobbigt på någotvis att närma oss den.  Jag önskar jag kunde förklara bättre men jag känner att det är så mycket saker som är diffusa och jag är nog rätt rädd för att saker som jag inte kan kontrollera och som glider mig ur händerna.

Jag har som vanligt så mycket jag funderar som jag håller på, men det mesta brukar lösa sig.  Nu är jag i alla fall tillbaka här och förhoppningvis kommer ni ha lite mer att läsa framöver. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela