amandamatildawallin.blogg.se

Blandad kompott

Publicerad 2018-02-11 19:22:52 i Allmänt,

Dags att summera några saknade dagar på bloggen. Fortsatt intensivt med jobb och aktiviteter. I torsdags var jag och Emma iväg på VIP-kväll för Helena Granby som designar bröllopsklänningar. Var egentligen där av den enkla anledningen att jag skulle dela ut ett pris men var ändå en trevlig tillställning trots att en annan är långt ifrån ett giftemål.
 
Fredagen gick i ett enda kör. Hade fyspass med laget direkt efter jobbet och därifrån sprang jag praktiskt över till Olearys för en AW. Vart en vända på Menageriget och två drinkar för mycket eftersom jag skulle upp och skotta tillsammans med laget 08.00.
Tänk er årets träningsvärk, tonvis med snö och en gigantisk parkering. Solen visade i alla fall upp sig från sin bästa sida, tack och lov. Trots att jag mer eller mindre var död på em så åkte jag, Emma och Cevin ut på Nordic för att se GIF mot Levanger. Därefter lite inhandling hem innan jag tokcrashade på soffan. 
 
Hade ställt klockan tidigt idag för att se OS och längdskidorna. Kunde knappt sova inatt för att jag hade så ont i kroppen. Tror verkligen jag gjort något galet vid marklyften. Känns som om min ländrygg är av. Vid 11:30 kom Angelica och hämtade upp mig sedan var det överraskning för Anna och babyshower. Hon kommer att bli en sådan fin mor. 
 
Det är många i min närhet som flyttar till hus och väntar barn och jag är otroligt glad för deras skull. Det är på något sätt svårt att riktigt greppa att några av mina närmsta nu väntar barn. Kan fortfarande inte riktigt fatta det. Det är ett helt annat liv än vad jag känner att jag är på väg och vill för tillfället. Livet skiljer sig verkligen från person till person. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela