amandamatildawallin.blogg.se

Ta nästa steg

Publicerad 2018-02-01 23:39:00 i Allmänt,

Jag har funderat så mycket. Det är egentligen inget svårt val men ändå sitter det som fast för mig. Min magkänsla säger mig att det är dags och att jag måste acceptera att det kanske inte blev som jag tänkt mig, men att det också kommer något gott ur det. Jag vet inte vad som håller mig tillbaka. I slutändan kommer jag tillbaka till att det är det jag vill och borde göra. Så jag antar att jag måste göra ett val och sedan ta tag i det hela. 
 
Min lägenhet är i det stora hela klar. Det har tagit lite tid och det finns ett par projekt till som jag vill göra, men jag har allt jag behöver och det känns som om lägenheten fått ett lyft i min smak. Vi får väl se hur länge lägenheten hänger med mig, men jag gillar verkligen läget så jag kommer med stor sannolikhet behålla lägenheten oavsett. 
 
Jag forsätter och sover ytligt. Vaknade flera gånger i natt och kände mig panikslagen. Jag har egentligen alltid sovit bäst själv men jag saknar sovsällskap för att jag senast kände mig trygg. Det är som om jag inte till fullo kan slappna av. Sömntabletter känns överdrivet men jag är ju så hemskt trött under dagarna istället så frågan är ju vad jag ska göra. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela