amandamatildawallin.blogg.se

Arbetsmöte Villa Marieberg

Publicerad 2018-01-25 22:28:00 i Allmänt,

Vart en lång arbetsdag hade ett sent arbetsmöte tillsammans med Marknadsföreningen på Villa Marieberg. Vi åt och diskuterade årets verksamhet. Känns som om det kan bli ett spännande år med något ny tappning. Styrelsearbetet tar upp mycket tid men det är också väldigt lärorikt och användbart. Det är tacksamt att ha erfarna och kompetenta branschkollegor omkring mig. 
 
Imorgon är jag på springande fot större delen av dagen. Har möten på stan hela förmiddagen och sedan behöver jag beta av en hel del när jag kommer till kontoret. 
 
Ser fram emot kvällen imorgon som ska spenderas med mina närmasta vänner. De är de absolut viktigaste personerna i mitt liv  tillsammans med mina föräldrar. Då tänkte jag försöka ta helg även fast jag sitter på lite uppgifter över helgen. Har precis tagit mig an ett nytt projekt på jobbet där vi ännu är i något förstadie som snart ska övergå till görande. Berättar mer om det i helgen, jag tror i alla fall att projektet har stor utvecklingspotential. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela